Äntligen :D

Då var håret äntligen klart efter 2 och en halv timma :D Vet inte om jag tyckte det blev så stor skillnad som önskat men som hon sa om jag ville att det skulle bli asså jätteblont då fick jag ju färga det flera gånger :D men jag var mest ute efter att det skulle lite normalare ut och det gör det ju :D Och pappa tyckte att det var mycket blondare så jag får la lite på honom;P Nej men jag är facktiskt väligt nöjd och jag måste säaga att emelie(min frisör) Är nog den bästa frisören man kan ha :D Så ett stort + till henne :D Men nu känner jag mig lite tröt så nu ska jag gå och lägga mig i min säg och titta på sex and the city och så ska jag äta glass med banan och kolasås =) Hoppas attni mår bra där ute <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0