:D

Äntligen lite glada nyheter från mig :D Jag mår mycket bättre nu så imon blir det förhoppningsvis skola :D Och så var jag inne på amelia för vi fick ett erbjudande därifrån så eftersom jag har veldigt tråkigt och inget annat för mig så gick jag in och kollade på deras sida, och ja jag vet att amelia är värsta tant tidningen men jag är ändå jätteglad att jag gick in på dera sida för gissa vad jag såg där :D  Det var 4 nummer för 69 kr och valfri present kan man säga och det vär verkligen jättefina saker :D Det var väskor,biobiljetter , platttång och jag tänkte att det här får jag inte missa så det blev 4 nummer av amelia och en lila mjukisdress+ett halsband XD

Jag kunnde inta bara låta bli för den är ju super söt <3 Så nu är det bara att vänta på min söta lilla mjukisdress:D
Jag tycker faktiskt att ni ska göra samma sak :D
www.amelia.se

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Litet tips, ha inte så många <3 och :D i texten. Det blir rörigt att läsa :)

2009-03-27 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0