Gårdagen ;P

Som ni säkert vet var jag på fest hos Linn igår <3 Vi hade det verkligen jätte kul :D MEn det tråkiga vara att jag glömmde min kamera så jag kunde inte ta några roliga bilder :(  Men jag tog ett kort på min fina inslagning! HAHHAHAHA Snacka om skils XD

Hahah vad tycker ni ?? Själv är jag väldigt stolt XD I presenten låg det en locktong, en bodylotion, en bodyskrubb, ett sett med fyra olika smink borstar och ett strykjärn xD hahah det var den bästa tycker jag XD


Här är en bild på kvällens outfit :D

  • Tunika från Zara
  • Byxor från Ginatrico
  • Skor från Dinsko

Men jag går också igenom en period nu där allt jag ser vill jag ska bli mitt så jag vet inte om jag vågar åka ner till stan i veckan men det är nästan ett måste ! Ska kolla på en shorta från gina och ett smalt svart belte. Men vi får la se hur det går med den saken. Men det dumma är att jag måste åka ner till stan eftersom min syster fyller år på måndag så jag måste hitta en present åt henne "/ Har ni några Ideer så kan ni la skriva det :D Men nu ska jag gå tillbaka till engelska boken eftersom det är engelska prov imon "/ Känns inte alls bra :(


Många kramar 1000 pussar


Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

Kram ......................

2009-03-10 @ 01:52:12
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0