Ingen skola.

Det blev ingen skola idag eftersom jag fortfarande har ont i magen men förhoppningsvis kommer jag må bättre imon så att jag kan gå dit :D Men som vanligt när man är sjuk så är det DÖÖÖ trist ! Jag hatar verkligen att inte vara i skolan och bara ligge hemma i sängen "/ But thats life, och en fördel är la att man inte åker ner till stan och bränner alla sina pengar även om man skulle vilja XD Men nu ska jag kolla på lite film och drika blåbärssoppa som jag alltid gör när jag har ont i magen :D Dricker ni något specielt när ni är sjuka ?? :D

Men jag måste bara berätta en roliga sak XD JAg har ju haft världens otur denna veckan , Först blir min jacka förstöd eller ja nerklotrad , mitt gymkort blir sönder brutit och någon snor mina nycklar. MEn det är ju inte slut här , JAg blir sjuk och måste åka hem från skolan vilket jag hatar att göra !  När jag mår som värst så ska jag ta mig ner till köket för att dricka och då slår jag näsan i kylskåpet och när mamma ska krama migg så på något konstigt sätt lyckas jag få hennes tumme i mitt öga XD Och då sa jag : Är det typ veckan den 13:de eller ?? :( Och det roliga var juu att det är ju vecka 13 XD HAHAHAHAHHA som jag skrattade XD Jag tyckte att det var lite roligt faktiskt XD


Många kramar 1000 pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0