Linn och alice idag <3

Japp idag var jag med Linn och Alice på stan. Jag fick äntligen köpt  min a byxor oxh en cool tröja :P Jag darck också FRAPINO<3love it !! efter stan var jag med Linn och vi tog lite snygga bilder när vi satt på hennes moppe med våra nya kläder. Riktigt kul var det <3

Snygga bilder på mig och Linn!
 


Snyggt va?? Kommer att lägga in en bättre bild på mina nya
kläder men spilde mat på min tröjja så tar det på dagen outfit imon:D

Men nu ska jag kolla lite på TV ochh senn blir det SOVA måste lägga mig riktigt tidigt nu för jag är
typ alltid jättetröt. Men hoppas att ni har haft en bra start på veckan :D Sov gott små flan <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0