Påsk ägg <3

Var på fyndmagasinet idag och då hittade jag världens finaste påskägg i rosa tyg som jag bara var tvungen att ha så jag fick pappa att köpa det till mig istället för en äggkopp som han var skyldig mig. Och tänker la ni, Hallåofta man är skyldig någon en äggkopp? men det är så sant så sant ! Så här var det. När jag var liten fick jag en jättefin äggkopp med en kykling på som hade en lite rosa rosett runt halsen och jag älskade verkligen denna äggkoppen men så en påsk märkte jag att pappa hade SLÄNGT DEN!!! Så förra påsken fick jag köpt en ny som pappa enu en gång slängde när han ränsade skåpet !!! HALLÅ man kan ju inte hålla på och slänga andras saker eller!?!?!?!? Så jag sa till honnom att han var skyldig mig en ny men nu var det så attt jag hellre ville ha tyg ägget så jag fick det istället:D Smart va??

Det blev också en söt liten ask :D INte för att jag vet vad jag ska ha den till men jag tror nog att den är menad för sötningsmedel men jag får se den kan ju bara vara lite fin prydnad <3


Nu ska jag och tamara kolla lite på TWO AND A HALF MEN men ha det bra allabloggläasare :D

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0