Pizza med elin och hanna <3

Som ni vet var jag på stan och åt pizza med hanna och elin idag <3 Hahhaa vi hade det jättekul:D Det var ett par killar som satt på bordet jämmte oss och dom kan inte ha  varit mer än 13 år XD Jag och elin skrattade som tusan och så typ tittade elin lite på dom och då började dom fråga varför vi skrattade åt dom XD HAHAHHAH SÅ HIMMLA KUL! Och så började vi skratta enu mera och då fick jag ett jättekonstigt skratt XD När vi sedan var klara och jick ut för att hämta cyklarna och började ropa typ : HEJ DÅ! PUSS PUSS! Haha det var verkligen jättekul XD





HA det bäst <3

Många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer
Postat av: elin bästis ;D<3

shiiiiiit va kul de va! :D men fanny?! :O bilden!!!! uuusucccchhh på mig! :S<333333

2009-03-09 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0