Sorry <3

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen jag la ju inte in ett enda inlägg igår :S Jag måste skärpa på mig! Men jag har  verkligen fult upp:O Imon ska vi ha bild prov så idag har jag skrivit nästan 20 sider som jag ska ha som anteckningar imon ! Men ändå har jag 4 sidor kvar :o Aja det är la bara att bita ihop =) Men idag var det min syster födelsedag och hon fick en cykel av mamma och pappa och av mig fick hon lösnaglar och ett halsband :D Vi skulle igentligen haft släktkalas men så blev mamma sjuk så vi ska ha det på torsdag istället:D Så jag var på stan med emmie en snabbis och så fixade jag ett halvårskort på friskis och svettis :D Senn har jag suttit och skrivit en massa bild !! Och jag som hade tänkt att det skulle gå fort så jag hade köpt en ELLE tidning som jag skulle sitta och läsa :( Men det blev ju inget med det. Får la läsa den imon ;) Men nu ska jag ta en lång skön ducsh och senn är det nog dags för att sova :D Ses imon :D

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0