Stan <3

Kom hem från stan för en stund senn och det blev lite shopping ;P Det blev en rosa randig tröjja från Gina Tricot <3 (Kommer att lägga ut en bild imon på den) Och jag måste säga att jag är veldigt nöjd :) OCh jag som ska spara pengar nu :S Men det är klart att när man väl ska ta sig i kragen och spara pengar så kommer det upp en massa måsten :O Varför detta? Blir man typ blind när man väl har pengar och så spenderar man pengarna på något man inte är helt säker på att man vill ha men man har pengar till det eller vadå?? För själv tycker  jag att det alltid är så att man hittar en massa saker när man helst inte ska köpa något?? Men som sagt var jag på stan och då upptäcker jag en underbar VÄSKA den kostar bara 300 men endå så typiskt:O Och så märker jag att mina favorit byxer holler på att gå sönder så nu MÅSTE jag verkligen åka ner till stan och köpa ett par nya :S SÅ TYPISKY! MEn nu måste jag sluta för nu kommer våra gäster :) Emmie ska ha släkt kalas idag eftersom mamma blev sjuk på hennes födelsedag "/ Skriver kanske mer ikväll eller så blir det imon för då ska vi ha skoldisco :D Ska bli riktigt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0