Tamara idag <3

Hej sann alla <3 Idag har det verkligen varit en slappe dag. JAg har kollat lite på two and a half men och så har jag duscha, Men mitt hår blev verkligen hämskt! Jag skulle använda en hårgrej och mitt hår blev typ fett och jättekonstigt! Aja får duscha imon med orkar nog inte idag. Men snart kommer Tamara och då ska vi åka och handla för vi ska sova över <3 Men ska jag vara arlig så har jag ingen aning om vad jag ska skriva om nu så jag skriver lite mer ikväll. Puss puss på er <3

Men ni får inte glömma av att det är earth hour idag så ni mÅSTE släcka alla era lampor mellan
20.30-21.30! Man kommer att släcka alla lampor utte på vägar och allt typ si det kommer att bli riktigt mörkt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0