Torsdag

Jag är ledsen att det tagit sådan tid för mig att lägga in ett inlägg men tiden har gått så fort:/ Imon är det SO PROV!:O Inte kul =( Men idag fyllde igalle fall Linn år <3 Grattis sötis <3 Och jag och lin  ska kanske gå på stan i heljen för att kolla inte lite roliga saker :P Ska kanske köpa ett par byxthaigts från veromoda med fickor <3 LOVE IT<3 Men jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv för jag och linn jick typ hela slingan (1,5 km) Idag i klack skor XD Alfred och olle fick sig ett par fina skratt XD Alfred tyckte jag såg ut som en pinne när jag jick XD Men nu ska jag plugga.




As gammal bild på linn <3 SÅ SÖT!


många kramar 100 pussar <3

Kommentarer
Postat av: rebecca(:

Jag spelade fotboll i mina klackskor ;)<3

2009-03-05 @ 19:22:56
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0