Funcity igår <3

Som sagt var jag på funcity igår med Elin och vi hade verkligen jätteroligt trots att det typ är ett barnland xD Vi var faktiskt jätteduktiga  och cyklade hela vägen dit och det är typ 8 km så 1,6 mil fram och tillbaka.


Snygg-Elin påväg dit :P


En ännu snyggare elin på någon skut grej xD
Hahah det var så roligt för det kom några små killar som ville vara med i vårat lag och det slutade med att dom sköt oss också xD Vi skämmde ut oss totalt !!


Supersöta grisar som vi blev helt förälskade i <33


Såhär såg det ut när vi satt och åt vid badlandet :D


Hahahah så åkte vi en sådan där riktig barn karusell och efter typ 5 min hade han fortfarande inte stannat den så vi hoppade av, eller ja elin hoppade av så jag fick åka ett var själv men sen hoppade jag också av xD

Ja och sen hade vi ju radiobilarna som jag och elin ägde på och ragnar rök somjag och elin skrek as mycket på xD Hahaha så kul var det!!

På kvällen åkte vi hem till Linn där vi var med lite kompisar från klassen och så men vi typ kvart över tio ville hon inte ha oss där för hon orkade typ inte så vi stack hem till Filip och så var jag hemma vid halv tolv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0