Gud!!

Herre Gud jag märkte inte förens idag att jag inte la in något inlägg igår xD Jag fattar inte hur jag lyckades missa det?? Aja det finns la inget jag kan göra nu mer än att skriva om vad jag gjorde igår.

Igår var jag i skolan där vi hade vanliga lektioner och så. När jag kom hem cyklade jag ner till Alice och precis när jag kom in genom huset så kom världens regn skur! Asså det blev som floder på gatan och det oskadd och blixtrade som bara den!! Så vi bestämde oss för att ta ett långt bubbelbad och titta på Gossip girl, så det blev två avsnitt alltså 80 minuter i badet xD Men vi han i alla fall med en ansiktsmask under tiden. Sen åt vi lite och sedan pluggade vi. När jag kom hem var jag dö tröt så jag la mig och tittade på Tv och sen somnade jag som en stock<3 Riktigt skönt var det! 


Denna bilden tog jag för exakt ett år sedan <33  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0