Mormors katt!

Var hos mormor idag! jag gick dit med Emmie och hennes kompis så jag höll på att spricka för Emmie var verkligen FÖR jobbig! Skulle springa tillbaka och lämna saker och var bara anmält jobbig!

Aja när vi väl var framme så låg hennes katt där sovande på mattan och jag höll verkligen på att DÖÖÖÖ!!  Hon var så söt!


Så åt vi lite glass och efter det så gick jag och la mig på golvet i hallen så kom Alma (som katten heter) hon smygande och la sig på min rygg!!! GULLIGT!!



Hon var verkligen en av dom sötaste små katterna som jag sett!

Men jag tänkte att jag kunde passa på att visa en bild på morfars motorcykel! Hahaha han är bara för cool han <3

 
Japp cool är ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0