Snabbis

Dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid! Hade frilufsdagen idag odär vi spalade fotboll och brännbol vårat lag kom sist hela tiden. På kvällen skulle vi ha föräldrakväll så När jag kom hem från skolan började jag och alice med chokladkaka som vi skulle ha med oss till skolan. Vi fick åka och handla choklad så vi kom igång lite sent. Vi var klar vid fyra och då åkte vi hem till mig där vi bakade muffins som vi åkså skulle ha med oss. Halv 6 var vi klara oc det var då vi skulle vara i skolan ¨å vi cyklad snabbt dit. Vi förberädde oss lite innan föräldrarna kom. Vi hade ¨åra redovisningar och sedan åkte jag hem och var med rebecca. OCh nu tittar jag på TV.

Hahaha det var en riktig förkortning på dagen men jag är jättetröt nu så det kommer bilder och så imon kväll för ska till gekås efter skolan <3 Ha det bäst <33


Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0