Torsdag!

Yes nu var den bästa dagen på veckan snart slut eller ja den är bäst eftersom den ledser än till helgen !!! Det är verkligen underbart när torsdagen är slut för då är det nära ledighet!

Min torsdag har varit slapp som vanligt med musik sy slöjd hemkunskap matte och no så det var inte varit så ansträngade. Juste nu kom jag på att jag varit hos tandläkaren idag också och där fick jag min bettskena eller vad det heter. HAhahah plus att jag var klantig som vanligt. Jag satt i våran tyg gunga på altanen typ och så putade becca lite fart på mig, och ni kan inte gissa vad som händer. Jo den gå så klart sönder så jag ramlar pladaskt ner på golvet och slår i min svanskota så nu har jag ont i den.

Men ja sen har min dag varit ganska slapp varit med rebecca och vi bakade och mina kakor blev så klart helt misslyckade så jag fick slänga dom.

Men nu ska jag snart sova så ni får ha det så bra <3

Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0