"/

Sorry för att det inte belv någon uppdatering igår men jag mådde fett dåligt "/ Tog nämligen svininfluensan sprutan i onsdags och jag mådde verkligen jätte dåligt på natten där :o helt sjukt var det ! Men som tur var blev det bättre fram mot kvällen såjag kunnde gå på min kusins 16 års kalas :D Mysigt <3 Aja idag var jag i skolan som vanlig och fredagar är som tur är slappt vilket är fett skönt! slappade lite när jag kom hem och åkte till hajen med mamma ocg pappa i våran nya volvo vi fick idag. Hahaha fasten jag inte gillar volvo så var den fett fin !:O

Kom nyss hem efter att varit uten en stund med elin :D Mysigt värre var det! Bäst vi hade det XD HAhHA blev lite prat om när man var liten och så XD HAHAHHA fett mycket skratt !

Aja ska kolla ite på Glee Sen blir det nog sov dags för min del. Får ju inte glomma Jimmy choo imon ;P

PUss

sommaren med elin var guld <33 Love you baby !! PLUS KOLLA IN MINA BEN :O FETT BRUNA JU!!!


Kommentarer
Postat av: ELIN :DDDDD

NY BIL!

jag vill seee! :)<3

fett kul i borås,

och mktmktmktmkt roligt på kvällen igår ;)

PUUSSSS ÄLSKLING (L)

jag älskar dig. <3

2009-11-14 @ 14:39:41
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0