SUUURRR!!!

Asså ni fattar nog inte hur sur jag verkligen är :O Va inne på H&M hemsidan halv tio men kom på att sidan säkert behövdes uppdateras innan man kunde köpa sakerna och så. Klockan 5 i tio gick jag in igen och vissta att nu släpper dom kolektionen om 5 min och det stämde. fortfarande hade dom inte släppt den men jag tänkte att jag kanske kunde kolla runt på lite andra saker påhm så länge då. Plötsligt slog klockan to och jag skulle äntligen få beställa mitt ÄLSKADE ARMBAND!!!! Men hallå då kom nåhon ***** ******************* sida upp och sa att "butiken" Var full och att jag skulle testa senare. Och asså ni fattar nog inte hur förbannad jag blev men jag kunnde ju inte göra något åt det?? Testar i alla fall senare då och kommer in men armbande är ju så klart slut sålt !! :O KAN NI FATTA?? Men hittade ett annat som också var fint så tänkt varför inte licom. Ringer alice för att säga att det var slut men att jag hade hittat ett annat. Det går typ 2 sek så kommer det upp SOLD OUT!!! Asså fatta att vattnet åkte över bägaren då! Fy vad sur jag belv!! Så inget JIMMY CHOO armbvand för mig "/

Hur gick det för er ?? Fick ni tag i det ni ville??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0