Göteborg !

Som säkert alla vet har jag varit i göreborg idag, och jag måste faktiskt säga att jag är supernöjd med mina inköp! Blev faktiskt lite mer än jag trott men det blev bara bra saker. Jag fick också löst mitt foundation problem ;P Det blev faktiskt en ny variant av LOREAL´S true match för det var nämligen en fast som man lixom rullade på, hahah jag vet att det låter konstigt men jag fick hjälp med att testa den och själv tycker jag att den verkade super bra så det är la bara att ge den ett försök?? Men som sagt fick jag kpt lite små saker som jag självklart har tagit kort på :D

Ring från H&M


Armband från rut med flera

Halsband från H&M

 

Roll'on true match från LOREAL :D

 


Stor mysig Halsduk från ZARA


Två bas linnen i svart och vitt från H&M


Mysig stor tröja från Gina tricot


Den klasiska randiga tröjan från Gina Tricot


Stor jeans shorta från Monki


Svarta byxtights från MQ

Ja det var la det jag köpte och jag är supernöjd :) <33


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh härliga köp!:)



Sv: Ja loreal är ett bra märke! Funkar den där roll´on bra?:) Jag har varit lite nyfiken på den faktisk:P

2009-10-04 @ 14:25:21
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Jeanna

åh nej! fanny , du stal min jeans shorta! så du måste stå ut med att jag också komemr att ha en sån (;

2009-10-04 @ 20:46:10
URL: http://jeaaa.blogg.se/
Postat av: Jeanna

åh nej! fanny , du stal min jeans shorta! så du måste stå ut med att jag också komemr att ha en sån (;

2009-10-04 @ 20:46:34
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0