Hahaha

Asså är det inte otroligt typiskt mig bara XD Så fort jag lagt ut mitt inlägg spilde jag ut hela mitt glas med vatten på bordet!! Men eftersom jag alltid försöker se på den ljusa sidan försökte ta en fin bild för det såg fett snyggt ut men det gickinte så bra men aja så kan det gå! Men jag passade på att ta kort på en as bra sko putts från scorett som jag använder på mina skor.



Även tipsa om mitt favorit nagellack!


Svart naggellack från depend. Tar dock slut ganska fort eftersom det är en sopas liten förpackning men den blir aldrig för tjock eller klummpig så den rekomenderar jag verkligen !! Men man får vara berädd på att köpa många ofta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0