Men gud xd

Asså sorry för igår men jag glömmde helt av att blogga. JAg tror nog att det är pga att jag inte bloggat på ett tag känns det lixom typ ovant att göra det eller hur man ska säga. Jar är lixom van vid att inte göra det så jag måste bara se till att komma in i det igen så ska nog allt bli bra sen :D

Idag har jag varit i skolan -.- Lika tråkigt som vanligt !! Sen var jag med Elin och Alice en stund sen skulle elin träna innebandy och tittade glatt på. Nu sitte vi i pyamas och har ätit en syklig chokladoudding som var fett god xD Och sås ska vi titta på Svensson Svensson. Jag tror nog att jag kan vara beroende :S HJÄLP svensson svensson beroende !!! Hahah vilken humor jag har xD

Aja ska inte tråka ut er med massa onödig fakta :P Skriver mer imon! Ska göra lite dagen outfit och så, det får ni inte missa! Ha det bra <33 PUSS<333

Sommar <33


Kommentarer
Postat av: linnea

har frågestund på bloggen!

kolla in och ställe en fråga.

pussss :*

2009-10-09 @ 15:38:29
URL: http://linneaoxenwaldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0