R.I.P <3

Igårklockan 23.00 dog min käraste dator. Det var under en mycket tragisk somnolycka som datan blev offret! Dock har självaste datan överlevt men skärmen är en enda tragisk syn!

Japp det är sant min data gick sönder IGÅR :'( Dock klarade sig självaste datan men skärmen är helpaj!!! Har koplat in en standrd skärm nu som funkar fint men det kommer ju att bli en ny lite längre fram. Asså jag fattar bara inte hur jag lyckades! Jag tor det var så att jag hade datan på täcket, plötsligt sommnade jag och skulle då vända mig om vilket gjorde att tecket följde med och drog undan datan som föll hårt ner i golvet! Assåjag fick värsta paniken när jag såg hur hela särmen ficktotal damp och blev helt konstig!!! Men blev mest ledsen eftersom jag trodde att hela datan var förstörd och då skulle ju alla bilder jag tagit vara borta !!!!!!!!!! Men som sagt funkar datan bara bra och ska se hur jag får lösa detta men det ska nog bli bra, kommer antagligen aldrig få en sådan fin röd jag har nu så därför får min röda dator R.I.P <33


R.I.P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0