SOOO MINA!!

Yes!! Nu är dom underbara skorna mina!!!! Köpte dom på scorett för 1200 vilket jag tycker att det var helt klart värt för jag ÄLSKAR DOM <333


HAr tagit god hand om mina söta små älsklingar med en speciell spray!

 

HAr inte bara köpt skor idag utan också GOODIS <33 Mee like ! Hahha man fick en super söt burk också so jag inte kunnde låta bli att älska! jag menar den var ju rosa <33



Och belive it or not men jag har också köpt något som jag ÄLSKAR SÅ HIMLA MYCKET!!!!!!!  Nämligen Apotekarens JULMUST! helt sjukt igentligen att dom redan börjat sälja det men what ever I love it!

 

Ska kika runt lite på bloggar och så ska också se om jag får in dagens outfit innan jag ska sova <33

 

PUSS<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0