Sorry

Sorry för dålig uppdatering idag men har inte varit hemma typ. Så fört jag kom hem från skolan bar det av ner till stan för att lägga in pengar på mitt konto för jag ville lära mig att fixa det själv. Efter det köpte jag nya skosnören xP Sedan åkte jag med pappa och slängde saker på tippen och lämmnade gamla kläder och sen lämnade pappa av mig vid elin. Vi var ute ett tag så stack vi till hennes piano lite senare och jag måste bara säga att jag HATAR hennes lärare :O!!! Efter det var vi ute lite träffade fredrik och lite så och sen stack vi hem och kollade på TV :P Så nu ska jag kolla lite på svensson svenson som vanligt och sen ska jag sova. MEn ni får ha det så bra så ska jag försöka uppdatera bättre imon :D PUSS <333

Kommentarer
Postat av: ELIN :DDDDD

HAHAHAHAHAHHAA han är damp! xD

2009-10-06 @ 22:25:40
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sjukt fin blogg! :D



tävla och bli veckans blogg på min blogg!

Anmäl dig t.o.m fredag (:

2009-10-07 @ 16:31:15
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0