Skolan snart..... igen, igen och igen!

Fy vad jag just idag likt som alla andra dagar INTE orkar gå till skolan! Det börjar verkligen bli FÖR mycket känner jag :'( Det händer verkligen saker hela tiden, saker som hela tiden måste fixas.  Men snart är det sommar lov och då då!!!!!, får jag iaf två månader ledigt innan skolan börjar..... IGEN! -.- Men jag tror att ändå att gymnasiet kommer att bli lite bättre, nyare och mer spänande:D Efter 10 år i grundskolan så skulle det ju varakul med en liten förändring ;)

Aja inte massa tråkist snack nu! efter skolan blir det stan med Elin och sen träning med tamara ocg rebecca :D Längtar! Muste rusa men kan för klara dagens outfit lite snabbt xD

ett par ljusa tighta jeans
Ett svart linne
En varm kofta D:

Slappe outfit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0