du är den enda jag ALLTID kan lita på <3

kom nyss hem, blev en tjej kväll men några. Blev la ingen hitt om jag ska vara ärlig, alla var trötta och vissa typ helt cp serry? jag menar what is that? Iaf var skönt att komma hem! Lägga sig i sängen och lägga in ett blogginlägg :) Men nu är saken den att jag har tänkt och nu ska jag försöka fixa upp bloggen lite!kanske ändra designen lite, börja skriva mer, lägga in bilder från dagen och försöka få mer blogg läsare! Det är nämligen så för mig att det måste finnas en anlednig för mig att blogga om jag verkligen ska blogga bra. Om jag vill ha motivationen till det lixom. Så jag börjar idag eller ja senare idag när jag sovit en stund ;) ska lägga upp bilder från bla stockolm till att börja med.

Men en anledning till att jag inte bloggat så mycket är för att jag typ aldrig är hemma och verkligen sitter framför datan! jag sover altid borta eller kommer hem as sent och då orkar jag inte blogg, men nu så brjar snart skolan så måste börja bli lite bättre på just tider och så :)

men ska seo jag kan fixa ett inlägg till men måste börja fundera på en bra head :) senare idag blir det iaf fult upp, och på lördag så ska jag göra en sak som jag skrver med om senare! puss <3


det absolut finaste jag har och som alltid kommer att finnas kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0