GOD JUL!!! MARY X-MAS!

Ja alla läsare god jul på er! Visst är detta en av de bästa dagarna på året? egentligen tycker jag bäst om julaftons morgon men dagen och kvällen är också bra ;) Men jag har tänkt lite på en sak, visst pratar man så gott om julen och allt men självaste julafton är ju egentligen bara massa stök och stress! Jag säger inte att jag inte gillar det för en sak ska ni veta! JAG ÄLSKAR JULEN! Men det jar försöker säga är vad är det som är så speciellt? Joo det är ju såklar julklapparna, maten och allt detta men det är tycker bästom är nog allas humör! Jupp alla är så glada och trevliga och det gäller inte bara julafton utan nästan hela december och därför tycker jag att juafton är så ledsam! Jag gillar ju alla förberedelser och julafton är ju egentligen bara ett slut på det hela! Julafton ska man verkligen ta vara på <3

Jaja jag ska inte tjata på en massa nu ska stax till mormor och morfar! Här är dagen outfit :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0