Nyår sminkningen?

Ja det tror jag är det stort ? Bland oss tjejer och kanske killar runt nyår. Själv vill jag ha ngt extremt men inte konstigt, något glittrigt, ngt silvrigt, något svart men inte fööör mörkt eller ska jag kanske släppa allla dessa tankar och köra på blått eller kanske grönt? Jag vill iaf ha ngt som känns bra och absolut SNYGGT! det ska vara extremt på nyår tycker iaf jag. Därför har jag, så snäll som jag är tagit och kopierat (:s inte bra men jag länkar bloggen så hoppas inte hon blir arg!)bilder från en blogg med en massa ba sminktips. Denna tjejen har så grym snygga sminkningar och en hel del som kan passa perfekt till nyår;)



Denna sminkningen är riktigt snygg tycker jag men jag skulle aldrig klara av att göra den XD















SERIÖST HUR GRYM HADE INTE DENNA VART PÅ NYÅR OCH ALLT? ;o oj caps xD





Så det varv det, valde lite favoriter men tycker ABSOLUT ni ska gå in och kolla hennes blogg själva. Ny kanske tycker att något helt annat är snyggt :)

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0