NYÅR!

Själv är man ju en aning nervös, vet bland annat inte vad jag ska ha påmig :s visst okej fest osv är fixat men allt är så flummigt känner jag, inget iordning ri,ktigt tycker jag. Känns lite som att man är ute på lite hal is när det gäller just nyår faktiskt, aja kommer säkert att bli jättebra :)

Igår var man i kungsbaka med familjen, super mysigt vare! Fick köpt lite grejer som jag lägger upp senare. Var först en stund på freeport (stavning :s) Sedan vidare till kunsmässan. Åt supergod lunch en en ännu godare fika med chai latte och äppelkaka ;) När jag kom hem vilket var vid fem blev det snabbt ner till stan i 50 min med sophia lina och alice :) hahaha och jag han faktiskt shoppa då med!! Sedan blev det en snabb promenix hem igen. Väl hemma åkte jag ner till alice och hängde lite med alice och olle. Hade ytterst trevligt då vi försökte "lära" han att titta på rebecca och fiona, tror faktiskt att han ÄLSKADE det! Jaja nu ska jag inte babbla på mer om det.

Idag står det en helt del på shemat bla

1. BLOGGA
2. Duscha
3. Gå till stan? annars blir det cykel
4. Gå på stan
5. Träna
6. Vara med rebecca
7. KOLLA PÅ VICTORIA SECRET FASHION SHOW!

Har seriöst längtat efter att få se det i en månad! Det är så himmla mäktigt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0