AWARD

Den som får denna award ska:

 

  1. Kopiera awarden till sin blogg
  2. Länka till personen som gett dig awarden (Rebecca)
  3. Berätta sju intressanta fakta om sig själv!
  4. Välja ut sju andra bloggar du vill ge awarden till
  5. Länka till deras bloggar och berätta att de har en award att hämta!

    1. Jag är otroligt kär i mina två katter!
    2. Mitt självförtroende är sämre än man någonsin kan ana
    3. Jag lever för SKOR!
    4. Jag vill ha tungpiercing.
    5. Jag brukar dagdrömma och tänker ofta på annat när folk pratar.
    6. Det bästa som finns är high heels
    7. Jag kan tro att allt är möjligt och få det roligt att springa i trapphus xD
    Dem jag ger awarden till är....
    ............!?!

    Ja vem vill ha den? Alla har redan fått den typ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0