Elle

Har unnat mig en timmes läsning av ELLE vilket aldrig är speciellt bra eftersom jag blir helt galen på alla snygga kläder! Fasnade för en Levi's jeans väst och en klänning från Acne. Även en kjol fastnade jag för, vill verkligen ha den men för tillfället är 2600 kr lite mycket för mig :P Hahah får köra på budget kjol från gina xD


Såååååsnyggt!!!!! Kolla in rosett armbanden? Dom ska komma från kappahl så det MÅSTE jag kolla upp!


Asså det är så sjukt snyggt asså! Kolla kjolen, tänk er den med sandaletter med 12 cm kack, det säger man inte nej till ;P

Så har vi budjetkjolarna från gina tricot :P



Själv tycker jag bäst om den svartare kjolen=)

Håååååååsör mig lite på att det är så fint xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0