Mobilbilder

LA nyss in lite bilder från mobilden på datan och hittade massa saker som jag skulle lagt ut på bloggen men jag orkade aldrig lägga in bilderna xD Men nu så kommer dom en gång för alla :D

muffin från esresso hous :) Var på stan med Min kära syster då :)


Min och alice pumpa på en pumpa tävling xD

Jag och alice målade hennes vägg blå :)


Jag skulle köpa min fina tröja men skickade mms till mamma och frågade vad hon tyckte först :)

innan jul tog jag kort på allt i affären som var juligt! Hahah har betydligt mer bilder än denna XD

JAg och Alice julshoppade och åt panini på ströget:)

JAg var stolt över mina fina 2010 glasögon XD

älskade att det var så snöigt när jag och elin var i borås men nu hatar jag det!


jag och alice skulle åka skidor i åkulla :D

Jag på årets skolfoto, var ljushårig då <3

Min lunch en dag :)


Dagens outfit på min födelsedag :)


Jag och alice på friskvågen :) Också på min födelsedag :D

När jag och elin var på stan och jag köpte mina söta små skor <3 Elin köpte den dagen en jet set klocka:D


Tro det eller ej men detta är mina kusiner hund <33 ÄLSKAR DEN!!



Jag skulle köpa nya träningskläder ni vet? Hahha elin satt utanför på en stol och gjorde ingenting stackarn <3


Jag och elin var på stan och såg att en person som hette David hade försvunit här i stan :O Vi tog en bild för att kunna lägga ut den på nätet och sprida de, men slutade med att jag glömde det också XD


haHAHA och här har vi inget minde än den ultimata FÄTA båten x2000 XD Bäst i test i backarna XD


Så tillsist en bild på all snö som fallit under natten, Helt sjukt är det!

Men nu ska jag och rebeca åka och träna. Men vi hörs senare puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0