Slappedag :)

Shit vad min uppdatering har varit dålig!!!! Men under tiden som jag inte bloggat har jag bland annat varit i åkulla med underbaraste alice och åkt skidor xD HAHAHA och kul var det! HAr spenderat varenda dag med bästa ALICE !!! Sovit över och typ mysat :) Varit på gekås också:) Köpte bla 2 av twilight böckerna, pappa köte en hårblås till oss tjejor, typ svart nagelack och sminkpenna. Idag har jag varit själv och vandrat omkring i pyamas hela dagen och typ städat bort julen, läst, duschat, kollat på film, bakat muffins med becca och bara chillat :) Imon blir det en helad med älsklings TAmara. HAHHAHAHA dagen kommer att bli guld med bio och stan. Sen ska vi lana the sims 3 hela natten XD HAHAHAHA kommer bli minne <33 Ska försöka uppdatera imon:) Puss


PUSS på dig TAMARA !!! HAhaha FATA!!!!

Kommentarer
Postat av: tamara :))

mhahahah, det kommer bli bäst!

FATA ftw! (L)

puss sötnos <3333

2010-01-06 @ 00:27:29
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0