Yeeees!!!

Jag kan knappt fatta att dom ha blivit mina! ÅÅÅ jag älskar dom så himla mycket! Ja jag vet inte om ni fattar vad jag menar men det är iallafall skor som hoppar ompring i mina drömar och ut har dom kommit och upp på min hylla:D LOVE IT!

Idagvar jag då på stan med elin efter skolan, jag köpte skor och hon klocka. Vi tog en liten ficka och stacksedan hem till Alice. HAHHAHAHA vi skulle smyga på henne och tamara men viär ju trots allt inte spioner och failade som vanligt. HAHAHAHHA när vi hade blivit upptäckta stack fort som tusan där ifrån och jag snubbla och hamna rakt ner i en snöhös och 2 sek senare har jag en elin på mig xd HAHHAAH som vi knäckte oss !!!!! Vi låg mitt på gatan i någon minut sen gick vi tillbaka till alice men denna gången gick vi in. Där sattvi typ mäst och myste:)

Imon blir det stan med julia och alice, vi ska planera inför våran ledar lektion  simning :)

Men nu ska jag snart sova! ÄR TRÖTT!!!


12 cm ! LOVE IT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0