Vänner består <3

Hel bloggaen :D hade verkligen en underbar sommar kväll igår! Inte bara det att jag fick spendera den med mina bästa bästa små möss vännder rebecca och alice utan vi hade verkligen mysigt!!!!

Först blev det bort till coop med rebecca, alice skulle med men när det var en kvart kvar innan dom stängde så cyklade vi iväg i förväg. Hahaha blev lite skönsång påvägen dit också xP Vi fick köpt choklad och sen blev det till baka till alice för att börja baka brownies (stavning?) FATTAR NI HUR GODA DOM BLEV ELLER?? :O Helt sick! Sen cyklade vi bort till vikhyddan för att ta ett kvällsdopp, man kännde verkligen att det var sommar när man stod där, solen hade nyss gått ner och det var lite disigt <3 HAHAHHAHAHA jag och alice avslutade med att brotta ner rebecca i vattnet eftersom hon inte vågat doppa sig tidigar xD Sen blev det tillbaka hem till alice. Där duschade och gjorde iordning oss och började fixa på alice altan där vi skulle sova. Sen låg vi och "kollade" på snabba cash ( världens bästa film och JW är så JÄV*A snygg!) Hahahahahhahahahahah var länge sedan jag skrattade xD eller vad säger du rebecca, du lyckades dra ner mig några gånger xD

Nej det finns nog inte ord nog för att beskriva hur underbar kvällen var, vill bara säga tack älsklingar ni betyder mer än världen för mig <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0