JAG LEVER :D:D:D

Ja det kanske ni inte trodde men jupp det gör jag och jag mår prima ballerina :D Som ni vet är det ju sommar lov och jag ÄLSKART <3 Som ni har märkt har uppdateringen varit usel men jag vill verkligen bli bättre och jag känner att jag är på hugget :D sååå jag ser detta som en fresh start lixom.

Under tiden som jag inte ha bloggat så har jag bla


- 9 ornas avslutningsmiddag
- skolavslutning
- konfaläger

Ja det är la typ det som har hänt och allt ha varit superlyckat. Det bästa var nog skolavslutningen som jag ALDRIG kommer att glömma! Fast att jag aldrig mer kommer gå i 9b med mina föredetta klasskompisar så släpptes inga tårar på självaste skolavslutningen. Vi var alla bara så glada och fyllda med glädje och det är inte förens nu i efterhans som man inser hur mycket man faktiskt kommer att sakna dom! Ska verkligen ta vara på denna sommaren <3 

Fick fina thomas sabo berlocker av mamma och pappa när jag slutade <3




Hahah vi åt lunch på solviken också men fick bara ett kort på efterrätten eftersom jag kom att jag sulle ta kort när jag redan ätit upp maten XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0