Rebecca snart :)

Nu bär det snart in till rebecca! vet inte riktigt vad vi ska göra men bara mysa kan jag tänka mig <3 Hahaha igår så var rebecca på gekås och fick med sig ett förlängningsätt till naglarna. Detta var någon konstig gel smet som man använde och typ nageltoppar. DOCK så är rebecca inte den tålmodigaste personen i världen så hon läste inte ens hur man skulle göra innan hon satte igång utan och började kleta på lite som hon trodde XD HAHAHHAHA vad roligt det var när och hade blandat ihop allt helt och hållet och satt där med sin ena hand fixad och andra inte. Men som räddare i nöden så fixade jag den andra handen och LÄSTE först :) dock hjälpte inte detta mig så mycket men det var kul ändå :D Fast vet inte om jag tycker att det var ett så bra sätt hon hade köpt eller så var det bara vo som sööööög på det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0