Dagen

Så nu ska jag då skriva lite om dagen. Började med skola som vanligt! HAHAHA jag och rebecca var super busiga hahaha men snacka om att vi fick en bra start på dagen! Hahah! Ja och under skolan hände inget specielt var jag kommer ihågutan allt flöt på som vanligt. Efter skolan var jag med Elin <3 Super mycigt hade mi det med smörgåstårta, ben&jerrys och OC, kan det bli bättre? Hahah så kom det någon viasat kille hit och mamma var värsta bitchig! HAHHAHAAH jag ville bara där ifrån och elin typ knäckte sig! Sen följde jag med henne till hennes innebandy träning. Spelade spel på mobilden hela tiden och satt fast på en bana i 1,5 timme :O fick världens panik verkligen!

Nu ska jag blogga klart och titta på andra avenyn och sen blir det läggdags :) Sen INTE fram imot skolan imon-.- Torsdagar är min hat dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0