FYYYYY!!!!

Gud vad dåligt va mig! JAg har inte uppdaterat på AS länge och så har jag låtit mina trogna läsare vara utan något att läsa? Hru gå detta ihop ?:S Aja ska verkligen skärpa mig nU!!!!

Idag var jag på stan med mina älsklings töser! Satt på blå dörren i drygt en timma innan jag och alce tröttanade och lämnade rebecca och tamara ett tag för att dra till scorett en snabbis? Vad tänkte vi med? Kommer såklart tillbaka med huvudet fult av tankar eftersom jag hittat ett par dröm skor! (igen-.-) Jag vet inte om ni kommer ihås det men för ett tag sedan köpte jag ett par as snygga sandalletter med 12 cm klack? Jo nu är det så att jag vill ha samma modell fast med vita remmar och super fin trä klack! Låter det inta fantastiskt? Men nu kommer vi då till problemet, det fanns bara ett par kvar och det var i min storlek sså jag måste ju köpa dom då! eller hur? Men eftersom jag inte hade med mig pengar idag så måste jag vänta ända tills imon! Hur ska detta gå? Kommer antagligen att ligga sömnlös under natten "/ Jag och alice funderar på att åka ner under matrasten imon för attköpa dom, eller är det desperat? HAHa vilka problem jag harxD Hahah men man borde inte låta mig gå in i skoaffärer för jag vet hur det slutar!

Ska sova snart iaf:) LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0