SOMMAR!!!

Fy vad jag längtar till sommaren! har redan masor med planer och jag längtar! självklart tänker jag dela med mig ;D Först såhar jag och elin otroligt fina planer. Förhoppnings vis om allt går som det ska så blir det ja och hon själva i göteborg någon natt på hotell eller vandrarhem och efter det tr vi tåget till borås där vi också stanar några nätter. Längtar sååååå mycket! Hahah sen ska vi kanske bli världshistoriens coolaste konfaledare! Följa med på lägret osv! vär ju där förra året och jag kommer aldrig att glömma det! ett minne för livet <3 Sen blir det förhoppningsvis någon trevlig liten resa med familjen :)

Men nu måste jag abara visa er lite bilder från konfalägret förra året!












kommer aldrig att glömma det <3 Hahaha ska vi dit kanske vi träffar maaaartin ingen elin ;D


Kommentarer
Postat av: elin bästis <3

AHAAAHAHA justefan, martin xdddd

pussss <333

2010-03-18 @ 15:54:29
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0