Gårdagen/ dagen

Kungsmässan vet ni ju att jag var på så det orkar jag inte skriva om!

När vi kom hem igår blev det snabbt träningspass sen hem. Stack ner till stranden med tamara och alice där vi grillade. När vi väl satt och åt attakerade fula fiskmåsar oss och om jag inte sagt det så tamara HATAR fiskmåsar och skrek och svor som vara den! Hon var as rädd sprang runt som ett littet bartn! Såklart tar jag tag i saken och ska skydda henne genom att kasta sten vilket lockar fler måsar XD Ahahah tillslut hade jag ätit upp och då fick jag springa runt och kasta stenar från höger till vänster bara föratt skydda henne eftersom hon inte hunnit äta för att hon sprang runt! (någon som hänger med på vad jag snackar om?) Aja när tamara ätit klart packar vi snabbt ihop allt och sticker hem till alice. Vi chillar en stund men sen ska tältet upp! Jupp ni hörde rätt vi skulle tälta. Kelade lite med en katt undertiden också som tyvärr blev en plåga senare på kvällen när den inte ville lämna oss! den hoppade på tältet när vi skulle sova och försökte ta sig in i tältet. Tamara som inte gillar katter heller skrek igen och jag fick lyfta iväg den men den spran såklart efter. Tillslut försökte vi att bara inte bry oss! Vi somnar. Exakt klockan 02.00 vaknar vi av att det regnar men vi skiter i det och somnar om.

Vid halv 11 kommer ninni in med frallor och varm choklad med grädde, kan det bli bättre? Dagen spenderade jag och alice vid datan och ollade på film solade och bara chillade även så blev kvällen :) Nu måste jag sova :P Blev en snabb förklaring XD <3





vi såg ett rådjur påvägen hem btw :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0