Lata pluggfisar :D

Ja det är ingen minndre än jag och alice :D Vi sitter och "pluggar" själv är jag mycket nöjd efersom jag lyckats skriva ner ANDRA VÄRLDSKRIGET :D Så kommer nog vara klar med hela uppsatsen ikväll :) HAHAHAHA XD Skulle också kolla tränings pass som går på fredag men orkar inte lyfta mif från sängen så önskade för en cekund att jag kunnde ha en kikare så att jag slapp lyfta mig!

Måste återgå till pluggandet nu.....

Händer ikväll btw? vi är ju trots allt lediga imon :D


en dålig bild på de fina framgångarna med garderoben som btw blir AS BRA!!!


Vill jag se vilka pass som går på fredag måste jag ta mig ända bort till tavlan! :( BUHU

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: håller med! :D



vilken fin blogg du har! :)

kram

2010-05-13 @ 12:23:54
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0