Trött,arg,sur,ledsen,uttråkad,stressad och HELVETE förbanad!

Jag är verkligen inte glad just nu om man säger så! Igår var jag på Ikea med pappa och syster. Var super kul till en början ( ska göra om kina garderober btw) när jag sulle hitta allt som skulle användas i garderoberna. Hittade det jag ville ha och var SUPER glad! Doch när vi skulle hämta allt såg jag till min förskräkelse att alla måtten var 2 cm för lång! Allt skulle ju sticka ut! Jag började då grita mitt på IKEA eftersom jag ville ju så görna ha det så som jag planerat. Dock kom jag och pappa på att de flesta sakerna gick attt lösa. Att tre låder sticker ut lite gör inget kom vi fram till.

Idag började jag glatt dock trött städa mina garderober och lådorna under sängen. Rensade ut två helt så att dom blev tomma, haha fast alla skor osv står i hallaen xD Rensade ochså klädgarderoben men lät det som jag skulle ha kvar ligga kvar i garderoben för jag vet ju inte hur långtid "bygget" tar. damsög och rensade också mina tre stora lådor under sängen. Skrek som attan när jag så flera små kryp som tydligen kallas för silver fisk typ under min säng!!! Hjälp vad ÄCKLIGT det var, tydligen bör dom på smutsiga och dammaiga ställen så vem vet, ni kanske också har några under sängen. Blev totalt 3 fulla kassar med skräp som skulle slänngas och fyra kassar for upp på vinden. Tänkte att jag kunde börja kolla lite på hur skohyllorna osv skulle sitta och såg till min förskrävkelse att alla måtten nu var ca 5 mm för SMALA! Fy H******* J**** SKIT vad arg och ledsen jag blev! Nu vet jag inte riktoígt hur vi ska göra men pappa får komma på något <3 Nu får vi hoppas på att allt löser sig <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0