mobilbloggar- textil nu! :D

Sitter just nu på rosenfred och jobbar på min kjol. Har hyfsat mycket att göra men jag älskar att vara här! Hoppade över maten idag för att få lite extra lung tid här att jobba på nyårsklänningen på :) har failat lite så får se hur det blir ;) tror jag kommer att stanna kvar en stund efter att jag har slutat också faktiskt :) Anars idag blir det hem och typ chilla lite, sen blir det middag med kusiner osv hos farfar för han fyller år, dock kommer jag inte att stanna hela kvällen eftersom jag ska vidare till Lina lite senare :D Kommer att spendera en super helg med mina små sötnosar borta på landet!!! Kan det bli bättre? :)<3 9ej nu ska jag fortsätta med mitt arbete! Ska se om jag kan uppdatera mina fina bilder när jag kommre hem idag<3 puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0