.....

Fyy vad pinsamt! Att jag  kan vara så dålig på att hålla vad jag lovar! MEn jag ska verkligen försöka iaf!
Idag är det söndag. alltid lika tråkig tycker jag -.- Blev städa lite på rummet, pyssla lite med en tvla, småfixa lite, duschat, baka och kolla film :p ja hur mycket mer söndag kan det bli över det jag har gjort x)? det värsta med söndagen är nog att det sedan är måndag! :O förstadagen på veckan! En hel skolvecka till helgen :O jag orkar inte! MEN en posetiv sak är ju att det är lov!!!! Moahahha ja asså inte denna veckan men nästa vecka så ska nog kunna stå ut en vecka till i skolan utan att bryta ihop ;)

Imorgon blir det nog lite shopping! Köpte faktiskt en kjol och en tröja i fredags, ska försöka ta lite bilder att lägga ut också :) Men nu börjar sängen ropa och jag tycker det verkar säkrast att lyssna! Men ni får ha det så gött så ska jag komma ihås att uppdatera oftare! Men nu har ju blogg.se fått tidsinställda inlägg också! Brabra <3

PUSS<333333



Känner för sommar sol och sena kvällar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0