GG

Har nyss kollat på första avsnittet av GossipGirl super bra! Hade la hoppats på lite mer spänning men sa inte klaga. HAde planerat att plugga lite engelska idag men blev inte så, for dick ner till stan en sväng med rengin. Hahah den tösen tyckte verkligen att det var skönt att få slösa lite pengar ;) Cyklade hem och spelade lite URBZ vilket jag ÄGER på! Har också lagt upp bilder från kräftskivan på facebook och det är jag mycket stolt över! Har också bestät 6 nummer av ELLE och gjort mig själv en mycket fin kvälsmat bestående av varma mackor, sallad och tzatziki. Ja vad ska man säga? Är jag bäst eller är jag bäst? Helt klart upp till er :) blir snart dags att fundera på refrängen, det är ju trots allt en dag imorgon också :) Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0