Ny inköpt!

De senaste dagarna? har jag införskaffat mig en del saker :) Har tagit kort på en del av dom men inte riktigt allt :) här kommer de

Väska från long champ! Finns på MARINA i varberg

Hihihi jag var bara tvungen att köpa denna matchande typ myntväskan?


I fredags panik köpte jag denna ögonskuggan från ISadora! Tycker de är jättefin. Valde mellan den och en LANCOME (stavning?) Aja iaf så tyckte jag att denna var så mycket bättre och starkare i färgen ;) Rekomenderar denna :)

Supersöt topp från FilippaK! Tänk till sommaren med ray ban glasögonen, grr<3 KOmmer från FilippaK affären i Västerås (var där förra helegen, super kul btw!)

Korsett liknande sak från H&M! Tror de flesta har sett den och jag ÄSLAKAR DEN!

Har också köpt en super söt tunika från Saint tropez på MARINA. Den är ett slags gammaldagsrosa chiffontyg, verkligen jätte söt OBS! Kvaliten på denna tunikan suger! Har nyss klippt bort lite trådar här och var och kan tänka mig att det inte var sista gången, lite besviken på det :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0