Första dagen på resten av terminen..

Jaha så har man gått i skolan, eftersom det var måndag så var det rätt chill vilket vi gillar! HAde fackteckning och design idag vilket innebar att det har skissats en hel del och kollat otroligt mycket insperation. Efter skolan stannade jag kvar i skolan till SJU! YES ni läste rätt till 19.00 eller 19.09 för att vara exakt ;) Jag och lina stannade kvar och "pluggade" lite och väntade på Sophia som hade rep med ps musikalen.

När jag kom hem fick jag typ världens bästa överraskning som gjorde mig riktigt riktigt GLAD!!!! Fick FASHIONISTA boken av mina grannar föratt jag passat deras katter! OMG hur kunde dom veta att jag ville ha den?? Blev iaf SUPERDUPER LYCKIG och gissaom jag ska läsa ikväll!?

Nu blie det iaf lite DHS och sedan läsa, PUSS<33



HAPPY!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0