Godmorgon, godmiddag, godkväll

Nu blir det bigbrother!

Hur har eran dag varit? jo tack somfrågar min har varit helt okej, litte jobbigt i skolan så men funkar! FICK MVG på den stora matteskrivningen ;D hihihi ville jag skryta? svar nej.. eller jo kanske lite :p

Efter skolan blev det stan med sötaste alice. Tog en lite fika på varbergs bästa fik och kollade runt lite i affärerna. Hittade en snygg skinjacka, vårjacka och två söta toppar :)

Efter stan blev det träning! Känndes verkligen skönt! Har också fixat min engelska, typ....


Testade dessa två topparna :) vad tycker ni ska jag köpa någon av dom? :D


Fikade ju med alice som sagt! Blev en baugett toast och en sådan här lite omtalad sak! Nämligen en makaron! mÅSTE SÄGA ATT DENNA VAR SÅ SJUKT GOOOD!  den var verkligen perfekt seg och vaniljsak var helt underbart<33 det gillar vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0